Реклама в поїздах
Вартість розміщення 1 плаката на 1 місяць
Класність вагонів | Плакати | |||
А5 | А4 | А3 | А2 | |
Вагон скоросний і регіональний | 30,00 | 40,00 | 60,00 | 110,00 |
Вагон "СВ" | 30,00 | 35,00 | 55,00 | 100,00 |
Вагон "Купе" | 30,00 | 35,00 | 50,00 | 80,00 |
Вагон "Плацкарт" | 25,00 | 30,00 | 40,00 | 60,00 |
Вагон "Загальний" | 20,00 | 30,00 | 35,00 | 50,00 |
Розміщення реклами можливо тільки зовні в вагонах купе, всередині купе не розміщуємо
Роздатковий матеріал (вартість 1 листівки)
Вид реклани | Класність вагонів | ||
СВ, КП |
Плацкарт |
Регіональні |
|
Візитка | 0,624 | 0,48 | 0,48 |
Флаєр | 0,144 | 1,008 | 1,008 |
Листівка | 2,064 | 1,44 | 1,44 |
Буклет | 4,26 | 3,168 | 3,168 |
Журнал ф. А4 | 28,08 | 21,60 | 21,60 |
Газета А3 формату | 12,48 | 9,60 | 9,60 |
Розміщення 1 одиниці рекламної продукції за штуку (одноразово в кожному купе на столиках)
Маршрутні напрямки
№ поїзда | Напрямок | Вагонів в 1 составі | Кількість составфв | Всього вагонів | ||||
СВ | Купе | Плацк. | Загальний | Всього | ||||
Пасажирські поїзди далекого прямування | ||||||||
63/64 | Харків - Київ | 3 | 15 | - | - | 18 | 2 | 36 |
375/376 | Харків - Херсон | - | 7 | 7 | - | 14 | 2 | 28 |
15/16 | Харків - Ів.-Франківськ - Рахів | 2 | 7 | - | 1 | 10 | 1 | 10 |
17/18 | Харків - Мукачеве - Ужгород | 2 | 7 | - | 1 | 10 | 1 | 10 |
143/53 | Харків - Санкт-Петербург - Київ (ч/з Білорусь) | - | 2 | 1 | - | 3 | 2 | 6 |
77/78 | Харків - Маріуполь | - | 2 | 4 | - | 6 | 1 | 6 |
81/82 | Харків - Новоолексіївка | - | 6 | 6 | - | 12 | 1 | 12 |
7/8 | Харків - Одеса | 2 | 7 | - | - | 9 | 1 | 9 |
59/60 | Харків - Одеса | 1 | 5 | 10 | - | 16 | 1 | 16 |
111/112 | Харків - Львів | - | 6 | 6 | - | 12 | 1 | 12 |
Всього вагонів | 10 | 64 | 34 | 2 | 110 | - | 145 | |
Регіональні та приміські поїзди | ||||||||
775/776 | Харків - Київ - Херсон | - | 1 | 1 | 6 | 8 | 2 | 16 |
797/798 | Харків - Запоріжжя | - | - | - | 5 | 5 | 1 | 5 |
6659 | Харків - Куп'янськ | - | - | 6* | - | 6 | 1 | 6 |
6676 | Харків - Зачепилівка | - | - | 6* | - | 6 | 1 | 6 |
Всього вагонів | - | 1 | 13 | 11 | 25 | - | 33 |
* Вагони з сидячими місцями
Приклади розміщення
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
На даний момент, ринок реклами в різних ЗМІ перенасичений, це призводить до того, що її ефективність стрімко падає. Одним з альтернативних варіантів може бути розміщення реклами в поїздах.
Адже поїзда - один з найбільш популярних різновидів транспорту, який використовують українські пасажири, а значить, реклама в цьому місці буде досить цікавою ідеєю.
Основні переваги
Якщо хочете розкрутити бізнес вже сьогодні - це можливість для Вас. Якщо звернути увагу на цільову аудиторію, яка користується цим видом транспорту, можна виявити, що по більшій мірі це частина населення середнього достатку, абсолютно різного віку: від малого до великого.
Виділимо плюси:
1. Мінімальні вкладення - максимальна віддача (порівнюючи телерадіо та інші схожі засоби передачі інформації, є одним з найдешевших, потенційних покупців, які її побачать не менше).
2. Різноманітні вікові категорії (в поїздах можна зустріти: дітей з батьками, які вирушили в подорож; студентів, які їдуть на навчання; працівників, відправлених у відрядження; пенсіонерів, які прямують на дачу).
3. Географічний чинник (враховуючи, що електропоїзд зупиняється в багатьох регіонах, тим самим охоплює людей територіальної приналежності).
4. Підвищений інтерес (найчастіше, на протязі подорожі люди намагаються чимось себе зайняти, розглядаючи все навколо, підвищуючи ймовірність того, що реклама в поїзді не тільки буде помічена, але запам'ятається).
Де можливе розміщення рекламних плакатів
Рекламне агентство «Імпульс» пропонує розмістити листівки в салоні вагонів розміром від А5 до А2, в поїздах регіонального і пасажирського напрямку.
Класи вагонів:
- швидкісний, регіональний;
- спеціальний;
- купе;
- плацкарт і загальний.
Дислокація рекламних проспектів
Також, можемо надати варіанти реклами:
- роздача листівок у вагонах (якщо оголошення висить на стіні можна не помітити, то листівку, отриману в руки - немає);
- трансляція відеороликів на екранах телевізорів (зазвичай в поїздках вельми нудно, і людина проти своєї волі шукає предмет, на якому сконцентрувати погляд);
- «біжучий рядок» (легкий, доступний вид реклами, завдяки якій, людина отримає інформацію про товар, послугу);
- розміщення на підголівниках сидінь (впадає в очі, як-ніяк знаходиться чітко в полі зору).
Вокзали цілодобово переповнені людьми, це свідчить про те, що реклама працює там двадцять чотири години на добу, сім днів на тиждень. Якщо у Вас є бажання в найкоротші терміни провести повноцінну рекламну компанію, тим самим заявивши про себе, це відмінний шанс. Звертайтеся, наші фахівці проконсультують і допоможуть втілити всі задуми, побажання в життя.
__________________________________________________
Більш детальну інформацію Ви можете дізнатися у менеджера:
Галина: моб.т./вайбер 096-597-22-18, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.