Меню
Замовити дзвінок

пн-пт: 09:30-19:00
сб-нд: Вихідний

Реклама в метро Реклама в метро

Ласкаво просимо на сайт рекламного агентства Імпульс

Рекламне агентство "Імпульс" (м. Харків) - молода, креативна команда фахівців у сфері реклами і передових маркетингових технологій.

Основна сфера діяльності РА "Импульс" - розробка, створення і реалізація індивідуальних і оптимальних рішень завдань поставлених Клієнтом за допомогою широкого спектру рекламно-маркетингових інструментів і важелів дії на споживчий ринок товарів і послуг, що сформувався.

Мета нашого рекламного агентства - створення якісної і чітко такої, що простежується комунікації між Замовником і кінцевим споживачем, а також высоквалифицированная координація Клієнта на усіх етапах реалізації замовлення. Нашим основним завданням ми ставимо собі не посередницькі послуги, а високофункціональний менеджмент у сфері рекламної діяльності, що робить успішною співпрацю з нами учасників ринку реклами, орієнтованих не лише на зниження вартості своєї продукції і послуг, але і на підвищення якості і зменшення термінів реалізації маркетингових ініціатив.

Завдання рекламного агентства "Імпульс" полягає в оптимізації витрат Рекламодавця за допомогою ефективного вкладення коштів в рекламну кампанію, що проводиться, зменшення термінів віддачі витрачених засобів на рекламу і забезпечення максимально можливого круга кінцевого споживача реклами.

При виборі інструментів і способів впливу на задану цільову аудиторію, наші фахівці застосовують самий передовий світовий досвід рекламних технологій. Чітка взаємодія усіх складових ланцюга : запит-проект рекламної кампании-рекламное агентство-виробництво рекламної услуги-проведение рекламною кампании-результат професійного досвіду і знань передових маркетингових технологій, грунтованих на глибокому вивченні і впровадженні рекламних новинок.

Окрім основних послуг з розробки і проведення рекламних кампаній для своїх Клієнтів рекламне агентство "Імпульс" надає ряд супутніх послуг :

  • Виявлення і аналіз рекламної активності конкурентів;

  • Аналіз споживчих переваг заданої цільової групи;

  • Аналіз рекламних переваг цільової групи;

  • Розробка стратегії і тактики проведення рекламної кампанії;

  • Аналіз рекламної кампанії, що проводиться, на усіх її етапах.

Дай Імпульс Своєму бізнесу!