Меню
Замовити дзвінок

пн-пт: 09:30-19:00
сб-нд: Вихідний

У нашій країні "нестандарт" сприймається, як що те погане, дивне, незрозуміле. Ну що поробиш, якщо за часів колишнього СРСР поняття "нестандарт" було в забороні. Все було стандартно, стандартно, як у усіх і це вважалося нормальним. Але зараз абсолютно інший час, ми рухаємося в Європу, де люди, предмети, речі всякі різні і нестандартні. І реклама, до речі теж. 

Як такого поняття, "нестандартна реклама" немає. Під "нестандартом" мають на увазі усю рекламу, яка не входить в рамки стандартної реклами. Але в принципі, і стандартна реклама може послужити, як і не стандартна. Величезні рекламні бюджети ще не гарантують успішну кампанію: як показує практика, ефект від масштабних акцій з кожним разом помітно знижується. Висновок напрошується сам собою: зробити якісну і цікаву рекламу зараз порівняно легко, а ось знайти цікавий спосіб її розміщення - важко... споживач став настільки витонченим, перебірливим, вимагаючим індивідуального підходу, що стандартні рекламні інструменти на нього вже не впливають. Він вимагає унікальної продукції, реклами що робить несподівані пропозиції, реклами цікавої, що викликає позитивні емоції, творчої, красивої, і в той же час ненав'язливої, а іноді навіть шокуючої. У Україні про таку тенденцію заговорили не так давно. Але я упевнений, найближчим часом заговорять про це все голосніше. І серед агентств, і серед особливо "просунутих" клієнтів вже спостерігається розуміння цієї ситуації. Прикладом цьому служать заяви деяких агентств про постійний пошук нових, нестандартних ходів.

Грубо кажучи, сама по собі нестандартність в рекламі нікому не потрібна. Завдання рекламних агентств - допомогти клієнтові заробляти більше грошей (така наша прагматична реальність). У цьому розумінні суті проблеми, будь-яка нестандартність в рекламі - спроба ефективніше вирішити це завдання. Одне із завдань реклами - привертання уваги споживача до того або іншого продукту/послузі. Виходить двояко, але такі реалії. Вірю, що і вищезгаданих "просунутих" клієнтів і агентств, стане більше.

І наостанок, хтось обуритися, що в цій статті немає прикладів нестандартної реклами. І виявляться абсолютно праві. Просто я не беру на себе сміливість оцінювати, яка реклама оригінальна, а яка немає, це не професійно!