Меню
Замовити дзвінок

пн-пт: 09:30-19:00
сб-нд: Вихідний

Останнім часом багато компаній, які вже відомі на ринку, вирішили змінити свій стиль. 

Ребрендинг (англ. rebranding) - комплекс заходів по зміні бренду, або його складових: назви, логотипу, візуального оформлення бренду зі зміною позиціонування, зміна цілісної ідеології бренду. Це має на увазі, що в компанії сталися досить сильні зміни. Вдалий ребрендинг дозволяє компанії вийти на новий рівень розвитку, притягнути увагу нових клієнтів і збільшити лояльність існуючих.

Одночасно декілька компаній освіжили свій стиль і образ. За великим рахунком із-за того, щоб піти від асоціацій зі своїм радянським минулим. Але, на думку фахівців, відчутного ефекту це не дало.

На мій погляд, не можна, використати ребрендинг, як рекламний хід. Цей інструмент треба використати для оновлення, освіження бренду. Частенько на запам'ятовування бренду його покупцем йде 2-3 місяці. Часта зміна образу приведе до того, що клієнт тільки звикнувши до одного образу, тут же спостерігає зміну. Це може привести не лише до фінансових втрат, але і до відторгнення бренду у свідомості споживача. 

Ребрендинг, за своєю суттю, ця зміна стратегії фірми, а не зміна вивіски з однією на іншу. А ось зміна тільки назви, без зміни концепції, приведе до того, що продажі у кращому разі підвищаться тільки на час активних рекламних кампаній і не більше того.

Фахівці виділяють два основні види змін бренду.

Перший - це зміна стратегії бренду, пов'язана з еволюцією товару або послуги. В цьому випадку треба привносити нові цінності для споживача і персоналу. 

Другий - це повна зміна бренду. Використовується у тому випадку, коли необхідно побудувати нову репутацію бренду. Коли треба вивести повністю новий продукт на ринок, продавати який під старим брендом, просто не можна. 

Але нові цінності, прищеплені бренду, мають бути важливі для клієнта і відповідати його очікуванням. Тільки в цьому випадку ребрендиг приведе до збільшення продажів. 

Моя Вам рада, не вважайте клієнта дурнем і не вводите себе в оману. Так якщо бренд надуманий і не несе реальних вигод, які Ви нав'язуєте йому, то це марна трата часу і грошей. Клієнт швидко відреагує на це і зрозуміє, що цей ваш маневр усього лише рекламний хід, а не прагнення вийти на більш високий і якісний рівень.