Меню
Замовити дзвінок

пн-пт: 09:30-19:00
сб-нд: Вихідний

Ні для кого не секрет, що сьогодні рекламні бюджети по усій планеті обчислюються мільярдами доларів. Кожну секунду в ефірах телеканалів і радіостанцій звучать тисячі рекламних роликів, на сторінках газет друкуються мільйони рекламних звернень, на вулицях міст мільярди очей бачать рекламні слогани, які висять, коштують, їдуть, пливуть і навіть літають. 

А з чого ж розпочалася сама реклама?

Поява реклами в тому вигляді, в якому ми бачимо її зараз пов'язаного з винаходом друкарського верстата і датується XV століттям. Хоча задовго до цього в Європі існували глашатаї - оратори, які на багатолюдних вулицях вигукували головні новини, а іноді і комерційну інформацію. 

Першою друкарською рекламою стали брошури, випущені на друкарні. У цих листівках повідомлялося про вихід нових книг, і давалася короткий опис книги хвалебного характеру.

А повідомлення від приватних осіб, комерційного характеру, з'явилися у кінці XVII століття. Сталося це в Лондоні і коштувало рекламодавцеві 5 шилінгів. Потім в пресі почала з'являтися інформація про прихід в порт імпортних вантажів, про продаж чаю і інші продукти харчування, про вакансії в приватних компаніях. 

Поступово реклама вийшла за рамки Англії і охопила усю європейську пресу. У 1673 році в Німеччині вийшла газета, 90% рекламних матеріалів, що містить, - вона стала прообразом сучасних друкованих видань рекламного характеру. 

XVIII століття привнесло багато новинок до реклами, основним нововведенням стало появи прихованої реклами, що сприяло ефективнішому просуванню товарів і послуг. 

В середині XIX століття реклама стає основною статтею доходів друкованих ЗМІ. В цей же час з'являється перше у світі рекламне агентство. Вони налагодили контакти з пресою і почали проводити перші рекламні компанії для своїх клієнтів.

У кінці XIX століття, рівень життя в Європі і Америці виріс, тим самим стимулює активне і динамічне зростання рекламного бізнесу, бюджети якого вже обчислювалися багатьма тисячами доларів в місяць. 

Початок ХХ століття і науково технічна революція перевернули весь рекламний світ. Почали створюватися перші комерційні радіостанції, а з часом і телеканали. Рекламні бюджети були переорієнтовані на нові, яскравіші ЗМІ. 

Завдяки розвитку радіо і ТБ, а потім і інтернету у сучасному світі реклама стала щонайпотужнішим механізмом впливу на людину і отримала бюджети, що значно перевершують бюджети інших видів діяльності.