Поліграфічна продукція
Варіанти комбінування обкладинки щоденника Brisk
![]() |
![]() |
Варіанти щоденників
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Обкладинка: кожзам, все варіанти шкірозамінника можете подивитися в офісі.
- Усередині клітина або лінійка на вибір;
- Мінімальний тираж 10 од.;
- Термін виготовлення від 7 днів.
Інформаційне наповнення: | |
Сторінка для запису особистих даних | Календарь на 2 роки |
Сторінка для запису пам'ятних дат | Планування на рік |
Українські державні, професійні та релігійні свята | Умовні позначення областей України на номерних знаках автомобілів |
Відстані між європейськими центрами | Відстані між обласними центрами України |
Інтернаціональні автомобільні символи | Загальноприйняті міжнародні скорочення в ділових документах |
Інкотермс 2010 | Схема перекладу одиниць вимірювання |
МІжнародні штрих-коди | Схема тимчасових зон |
Міжнародні розміри одежі та взуття | Міжнародні телефонні коди |
Коди автоматичного телефонного зв'язку в Україні та країнах СНД | Сторінки з алфавітом для запису адрес та телфонних номерів |
Кольорові карти України та Європи на форзацах | Календар 3-мовний: - українский, - англійсбкий, - російський |
Одна сторінка - один день (субота та неділя - на одній) | Планування в день 3 7:00 до 20:00 |
Друк блоку у два кольори - черний и темно-червоний | Друковані регістри |
Кольорова закладка - ляссе | Перфоровані відривні куточки з датою |
Приклади наших робіт:
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
- | - | - |
Щоденник - це незамінний предмет для ведення щоденних записів і ефективного планування завдань. Також за рахунок нього вдається керувати власним часом, використовуючи його максимально результативно. З його допомогою вдається виробити дисципліну, привчиться до чіткої організації свого робочого часу і значно підвищити продуктивність роботи. У плануванні робочих завдань використовується датована і недатована канцелярська продукція. Її відмінності полягають в наступному:
· Датовані щоденники пронумеровані відповідно до дня тижня, місяця і року. Щоб внести важливі події, зустрічі та інші завдання, необхідно просто записати дані в спеціально відведену для цього графу з відповідною датою.
· Недатоване канцелярська продукція також має спеціальні графи для запису важливих заміток, тільки в цих графах не проставлено дати, їх потрібно записувати самостійно. На відміну від датованого щоденника, даним виробом можна користуватися протягом декількох років або, записуючи в нього інформацію, час від часу. Воно не втратить свою актуальність, тому що людина сама вибирає, яку дату записувати.
Датовані і недатовані щоденники однаково популярні серед ділових людей. Який вид продукції краще підійде, залежить від частоти і цілей використання подібних канцелярських виробів.
Особливості датованій канцелярської продукції
Датований щоденник - це незамінний помічник для чіткого планування свого часу. Подібні блокноти з датами підійдуть для тих людей, хто регулярно користується ними для запису зустрічей, заходів та інших завдань. Датована канцелярська продукція ділитися на такі різновиди, кожна з яких має свої особливості:
· Датовані щоденники. Вони використовуються для запису всіх важливих подій - розклад робочого дня, розплановані зустрічі, переговори, дні народження та інші події. Головна особливість такого щоденника - свій день можна розписати в точності до години. Він використовується різними людьми - студентами, бухгалтерами, бізнесменами і навіть представниками творчих професій.
· Датовані тижневики. У подібних канцтоварах на кожен день тижня виділяється всього кілька рядків. Вони використовуються людьми, які, перш за все, вважають за краще стислість і використовують блокнот тільки для робочих нотаток.
· Датовані планінги. До подібних виробів відносяться телефонні книги і календарні сітки, в яких є поля для заміток. Подібний незамінний помічник дозволить розпланувати все свій час - дозвілля, роботу, зустрічі, знаменні події.
Крім того, як оформлені сторінки блокнота всередині не варто забувати про зовнішній вигляд щоденника. Найбільш поширеним матеріалом для виготовлення обкладинки є кожзам. Він досить стійкий до механічних пошкоджень, не промокає, що дозволяє використовувати виріб тривалий час.
Переваги брендованих щоденників
Багато компаній для підтримки свого іміджу, статусу і в якості носіїв рекламної інформації про свою торгову марку замовляють виготовлення щоденників з фірмовою символікою бренду. В основному, дана продукція поширюється серед співробітників організації. До переваг замовлення щоденників з фірмовим логотипом компанії відносяться:
· Використання брендованих щоденників дозволяє просунути торгову марку, підкреслити статусність, престиж компанії;
· Щоденники стануть відмінним варіантом корпоративного подарунка для співробітників компанії;
· Якщо організація влаштовує конференцію, то брендовані блокноти можна подарувати обраним клієнтам або партнерам по бізнесу;
· Клієнти, які побачать, що співробітники організації користуються фірмовими ежедневниками з логотипом, зрозуміють, що компанія піклується про своїх працівників.
Щоденник з брендування виконує не тільки свою пряму функцію - запис зустрічей і інших задач. Також він може служити стильним аксесуаром, творчі люди можуть записувати в нього випадкові ідеї, крім того, щоденник - це відмінне місце для зберігання візиток.
Де замовити тиражне виготовлення щоденників
Замовити виготовлення оригінальних щоденників в унікальному дизайні є у рекламного агентства «Імпульс». Дана сувенірна продукція випускається в різному тиражі - мінімальне замовлення 10 одиниць. Компанія спеціалізується не тільки на щоденниках, також у нас можна замовити індивідуальні вироби з акрилу, Промостол, що світяться короба, вивіски, букви з підсвічуванням та іншу продукцію для ефективного розміщення реклами Вашої компанії.
__________________________________________________
Більш детальну інформацію Ви можете отримати у менеджера:
Тетяна Шелест: вайбер 096-694-45-01; 095-194-18-08; 067-299-24-75 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Календарі | Щоденники | |
Пакети з логотипом | Блокноти | |
![]() |
![]() |
![]() |
Кубарики, 3D кубарики | Конверти | Папки |
Каталоги, брошури | Книги | Фотокниги |
![]() |
![]() |
![]() |
Шовкотрафаретний друк | Наклейки | Ризограф (ч/б друк від 100 од.) |
![]() |
![]() |
![]() |
Поліграфічна продукція - представляє на ринку імідж фірми, тому її зовнішній вигляд має бути яскравим і виразним. Залежно від накладу, вимог, дизайнерських рішень і виду поліграфічної продукції друк виробів може здійснюватися різними методами, проте зажадає різних фінансових витрат. Найвідоміші і недорожчі методи повнокольорового друку - цифровий і офсетний спосіб. Офсет дозволяє отримати якісне перенесення кольорів і на великих накладах заощадити гроші. Цифровий друк дає можливість персоніфікації кожного екземпляра і в останню мить робити коригування. Складніші завдання і виграшні варіанти осуществимы трафаретним друком (шовкографія) і тисненням. Трафаретний друк виконується на металі, кераміці, склі, тканині, пластиці і папері і може створити рельєфність зображення. Тиснення - дорожчий спосіб, при якому кінцевий виріб матиме эксклюзивность. Для вирішення простих завдань - підійде ризограф.
Поліграфічну продукцію ділять на групи:
- Представницька продукція, до якої відносяться теки, візитки, блокноти, запрошення, конверти, фірмові бланки, бейджи, дисконтні картки, паперові і поліетиленові пакети, потрібна для функціонування будь-якої солідної компанії або фірми. Іноді її називають діловою поліграфією. Виконують її у фірмовому стилі компанії, який формує імідж в очах потенційних клієнтів і партнерів по бізнесу, сприяє зростанню популярності і впізнанності. За останні роки представницька продукція розширила свою роль і стала виконувати рекламну функцію, що не можна не враховувати.
- Книжно-журнальна продукція, що друкується великими накладами на великих друкарнях. Серед цього виду продукції можна відмітити фотокниги, що виконуються по індивідуальному замовленню і каталоги, наклад яких може бути невеликим.
- Рекламна продукція охоплює великий діапазон поліграфії. Сюди входять листівки різних форматів, флаера, брошури і буклети, плакати, афіші, етикетки. РOS- матеріали, стимулюючі людину вчинити купівлю.
Виконує непросте завдання - вона привертає увагу потенційних клієнтів, зацікавлює, доносить інформацію про товар або послугу. У зв'язку з цим фахівці в області реклами постійно придумую нові формати і види поліграфічної продукції. Мета - здивувати і притягнути увагу. Друкарня в даному випадку виступає майстерним виконавцем, який шукає і знаходить нові технології втілення будь-якого дизайну.
- Календарна продукція (календарі), що виконує відразу декілька функцій: дозволяє планувати справи, контролювати час, прикрашає офіс, є чудовим подарунком і ефективним рекламоносителем. Саме тому календар є дуже популярною поліграфічною продукцією. Календарі бувають настінні, настільні, перекидні, квартальні, кишенькові, календарі-будиночки, календарі-пірамідки. Вони - вірні і незамінні помічники, керівникам, менеджерам. Для садівників - можна розробити індивідуальний календар, для віруючих людей - календар з позначенням усіх свят і постів.
Головною перевагою поліграфічної продукції - є її здатність зберігати інформацію тривалий час. На відміну від інших видів реклами поліграфічна продукція дає можливість ознайомитися з інформацією у будь-який час, дозволяючи людині зробити вибір без нав'язування.
__________________________________________________
Більш детальну інформацію Ви можете отримати у менеджера:
Тетяна Шелест: вайбер 096-694-45-01; 095-194-18-08; 067-299-24-75 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.