Реклама в пресі
Розміщення реклами в пресі гарантує досить широке охоплення Вашої аудиторії. Давно відомо, що тираж одного номера періодичного видання для отримання більш повного уявлення ситуації слід множити на 3-4 - саме стільки людей, в середньому, прочитують один газетний номер.
Газеты в Харкові | Газети в Харківській області | Газети по Україні |
![]() |
![]() |
![]() |
Реклама на сторінках друкованих видань дозволяє представити ваш товар або послугу широкому колу читачів і є традиційно поширеним напрямком презентації. Газети і журнали доступні будь-якій аудиторії. Рекламодавець вибирає розміщення інформації в пресі в тому випадку, коли є мета знайти нових ділових партнерів і компаньйонів, або з'являється необхідність оповістити про свою фірму, її діяльності і спектрі послуг. При цьому витрати на рекламу в пресі будуть набагато менше, ніж за цю ж послугу на телебаченні чи радіо. Газетні видання, як правило, розміщують рекламу по рубриках згідно з тематичним змістом. Ця особлива редакційна обробка дуже популярна і постійно розширює коло рекламодавців.
Існує пряма закономірність - якщо періодичне видання користується довірою і повагою у читачів, то реклама, розміщена на його сторінках, також заслужить увагу і буде ефективною. Тому при виборі газети або журналу, де має бути розміститися Вашої рекламної інформації, варто враховувати цей фактор. Далі піде визначення форми подачі.
Рекламу в пресі можна розмістити у вигляді сатиричного оголошення, статті або графічного блоку (модуля). Рядкове оголошення є текст не більше 200 друкованих знаків, в якому уміщено вся потрібна інформація і відображається головний сенс Вашої пропозиції. Модуль може включати в себе графічні зображення або фотографії і займати більш значну рекламну площу в газеті чи журналі. Стаття матиме більш інформативний характер, але також буде помітною. Модульна реклама дорожче, ніж публікація сатиричного оголошення або статті, але зате вона більш ефективна. Ще одним пріоритетом модуля є його «» - можливість вибирати місце розташування на сторінках. У той час як позицію сатиричного оголошення автоматично визначить комп'ютер.
Щоб Ваша реклама в пресі була результативною та ефективною, потрібно правильно складати розміщувану інформацію. Читач відразу визначиться з вибором, якщо:
- Ви описуєте не товар, а його вигоди;
- Ваше оголошення буде кольоровим (при наявності такої послуги у друкованого видання);
- правильно розташовані елементи, тобто погляд охоплює всі складові: назва фірми, фотографію, заголовок;
- немає фраз в найвищому ступені типу «Найкращий ..», «Виключно у нас ..», «Тільки ми ...».
Вибір друкованого видання для розміщення реклами також залежить від особливостей цільової аудиторії. Наприклад, реклама в журнальних виданнях відрізняється від газетної більшою престижністю. Привабливі сторінки журналів розміщують рекламу великих фірм і солідних брендів, в той час як проста у виконанні газета зацікавить інший сегмент читачів.
При вмілому використанні реклами в пресі Ви завжди зможете розраховувати на дуже хороший результат. Рекламне агентство «Імпульс» проконсультує Вас з усіх питань і порекомендує сторінки того чи іншого друкованого видання, враховуючи всі нюанси і побажання і керуючись класифікацією газет і журналів.
Наша стаття «Реклама в друкованих виданнях» http://impuls.kh.ua/reklama-v-pechatnyx-izdaniyax.html допоможе вам зорієнтуватися і зробити правильний вибір.
__________________________________________________
Більш детальну інформацію Ви можете дізнатися у менеджера:
Галина: моб.т / вайбер 096-597-22-18, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.