Меню
Замовити дзвінок

пн-пт: 09:30-19:00
сб-нд: Вихідний

Харківський рекламний ринок высококонкурентно зайнятий зовнішньою рекламою. Її ми зустрічаємо всюди, як мовиться у справі і без. І цей недолік зовнішньої реклами, по суті помилка деяких керівників. Оскільки багато хто з них вважає, що можуть самостійно, без професійної рекламної допомоги займатися зовнішнім "спостереженням". Частенько не правильно розрахувавши кількісно-якісну складову, адресну програму, я не говорю вже про креативну сторону і вибір рекламних носіїв. Це, на думку вітчизняних і зарубіжних фахівців і є головною проблемою зовнішньої реклами. 

Зовнішня реклама не повинна існувати окремо від рекламної кампанії фірми. Зовнішнє "спостереження" повинне працювати в контексті усієї рекламної кампанії. Підтримувати телі -, радіо - рекламу. Бути її логічним продовженням, а іноді і її початком. Зовнішня реклама повинна інформувати, направляти потенційного споживача. Одночасно викликати інтерес, будити бажання і тішити око людини, що наприклад стоїть в пробці або

Білл-борди, сіті-лайти, брандмауери, вивіски, лайтбокси, штендери і багато що інше, повинні працювати не як подразник суспільства, в слідстві викликаючи гнів у населення, а служити прикрасою міста, і що найголовніше інформувати, продавати товар або послугу. Адже ніхто не захоче придбавати товар (послугу), якщо "не познайомившись з ним особисто", але побачивши в місті його неякісну рекламу, вже випробував до марки негатив. Тому, кожен повинен займатися своєю справою - керівник, пробачте за тавтологію - керувати, а рекламісти і маркетологи правильно планувати рекламну кампанію. 

І взагалі, хто сказав, що реклама не мистецтво? Що реклама не може служити прикрасою міста, а з причини прийдешнього Євро 2012 і усієї країни? Реклама - це не суцільний креатив. це копітка праця багатьох фахівців. І тільки чіткі розрахунки маркетологів, рекламістів і багатьох інших фахівців, зможуть вигідно продати Ваш товар (послугу).

І пам'ятаєте, реклама - це обличчя міста!

Ви адже не довірите своє лице кому-небудь?!