Меню
Замовити дзвінок

пн-пт: 09:30-19:00
сб-нд: Вихідний

Реклама у вагонах Реклама на дверях Реклама на шляхових стінах
Реклама в вагонах Реклама на дверях na_putevuch_stenach
Балочна конструкція Реклама на плазмових моніторах Реклама уздовж ескалатора
  Реклама на плазменных мониторах Реклама вдоль эскалатора
Реклама на станціях Щити на виходах станцій Рамки на виході та вході
Реклама на станциях Реклама на флагах на станциях Рамки на выходе и входе
Реклама на прапорах на станціях Графіка на підлозі  
Реклама на флагах на станциях napolnaya grafika na stancuyach  

Для того щоб рекламна кампанія пройшла ефективно і в колі Ваших партнерів з'явилися нові обличчя безперечним лідером є реклама в метро. У цього способу розміщення рекламної інформації є синоніми - солідність, надійність, класика. Завдяки багаторічній співпраці з метрополітеном, багато рекламодавців переконалися в авторитетності даного виду розміщення. Реклама в метро на сьогоднішній день дуже затребувана і займає лідируючі позиції в рейтингу можливих видів розміщення інформації. Щодня 80% населення Харкова та Харківської області користуються послугами метрополітену і звертають увагу на рекламу. В середньому час очікування поїзда становить 2-8 хвилин, а час поїздки - 15 хвилин. Цього періоду досить, щоб відбувся ефективний рекламний контакт. Ескалаторні спуски, просторі зали станцій, платформи, переходи між гілками метро, ​​станційні вестибюлі, що мають в своєму арсеналі величезну кількість рекламних площин з хорошим оглядом, дозволяє використовувати колосальний ресурс пасажиропотоку для найефективнішої рекламної кампанії Вашої фірми або підприємства.

Популярність реклами в метро зумовлена ​​її особливостями:

  • - охоплення величезної споживчої аудиторії за максимально короткий час;
  • - велика кількість рекламних поверхностейс хорошою видимістю в просторих залах;
  • - висока ступінь запам'ятовування (більшість пасажирів користується одним і тим же маршрутом кожен день);
  • - ненав'язливість, що дозволяє в невимушеній формі детально ознайомитися з інформацією про товар або послугу;
  • - високий ступінь ефективності і ймовірності контакту. Часом реклама є єдиною розвагою для людини, яка їде на ескалаторі або стоїть на платформі;
  • - швидка окупність витрат на рекламу і т.д.
  • - повна відсутність залежності від погодних умов;
  • - можливість проведення різних рекламних кампаній (в тому числі створення великомасштабної рекламної кампанії) - іміджевих, інформаційних, новинних, розкрутка бренду.

 

Форма подачі рекламного повідомлення може бути різноманітною. Оптимальним розміщенням можуть бути вагони, де передбачено експонування листівок різного формату з вибором місця. При цьому даний вид реклами є більш бюджетним, але не менш ефективним. Двері входу / виходу та павільйонів метро передбачають розміщення листівок на рівні очей або ручки. Колійні стіни, відмінно справляються із залученням уваги пасажирів, які очікують прибуття на платформу електропоїзди. Переходи з однієї гілки на іншу, щити на виходах станцій метрополітену, плазмові монітори, коли поспішають пішоходи проходять повз конструкції і звертають свій погляд на рекламу. Ескалатори, на яких неможливо не помітити яскраву світлодіодну площину. Оригінальним рішенням будуть прапори на колонах станцій або підлоги графіка. Біля кас або терміналів поповнення карток невеликі рамки зможуть провести рекламну кампанію малого і середнього бізнесу без значних витрат.

 РА «Імпульс» готові підібрати найбільш вигідну форму подачі і місце розміщення. Реклама в метро обов'язково приверне нових партнерів, клієнтів або замовників.

__________________________________________________

Більш детальну інформацію Ви можете дізнатися у менеджера:

Марина: р.т. (057) 758-98-86, 098-358-98-86

м.т. 050-137-71-35, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.