Зовнішня реклама оренда
Приклади наших робіт:
![]() |
Будь-який сучасний мегаполіс складно уявити без зовнішньої реклами. У Харкові першими з'явилися прості стенди, де розміщувалися великі друковані плакати, а тепер вулиці, автомобільні магістралі і перехрестя можуть здивувати своєю різноманітністю рекламних конструкцій. Останнє ноу-хау - світлодіодні екрани, зображення на яких привертає увагу всіх без винятку пішоходів. Ефективність розміщення реклами на щитах і інших носіях в вдало вибраних місцях підтверджується з року в рік. Секретом зовнішньої реклами є «ефект 3 секунд». Це той відрізок часу, за який залучається уваги автомобіліста або перехожого. Вибір саме цього способу інформування завжди буде вірним і єдино правильним.
Для великого кола великих компаній розміщення текстових і графічних постерів є найбільш результативним способом просування послуг і товарів. Пропонуємо звернути увагу на наступні види зовнішньої реклами:
· Білборди (бігборди), призматрони, що дозволяють підвищити лояльностьк бренду;
· Сітілайти, беклайти для швидкого залучення уваги потенційного клієнта;
· Інформаційні стенди, розраховані на пішоходів всередині спальних районів або людей на зупинках;
· Троли, відмінно справляються на дорогах;
· Світлодіодні екрани зі стереозвуком, на яких можна розмістити відеоролик до 1 хвилини;
· Фенслайти, що охоплюють відразу дві цільові аудиторії (пішохід і пасажир);
· Брендмауери, які проглядаються з дальньої відстані.
Білборди і призматрони, які розташовуються уздовж дороги - це відмінно оглядає щит, який гарантує ефективність розміщеної реклами. Такого роду площині дозволяють в швидкі терміни ознайомити населення з новинкою, що з'явилася на ринку, або дізнатися про вигідні умови нових пропозицій фінансових установ.
Призматрони, що розміщують на своїх тригранник відразу три сюжету і, як правило, розташовані в найбільш затребуваних місцях з великим пасажиропотоком, посилюють вплив реклами за рахунок ефекту повертаються трехгранников.
У темний час доби буде в більш вигідному становищі і обов'язково запам'ятається перехожим і водіям світлова реклама (лайтбокси, беклайти, сітілайти).
Фенслайти є нестандартним і дуже популярним рекламним носієм, розбитим на декілька секцій. Одна сторона зацікавлює пішоходів, а інша добре оглядається для пасажирів автотранспорту. Досить помістити слоган, логотип або рекламне повідомлення, а інше зробить унікальна конструкція з підсвічуванням.
Величезне натягнуте полотно з рекламною інформацією (брендмауери) на глухій стіні будинку або будівлі вражає своїми розмірами і не залишається непоміченим. Як правило, брендмауери використовується для іміджевої реклами великих компаній, якщо є мета реалізувати нестандартні рішення.
Зовнішнє брендування транспорту і дорожні покажчики також є повноправними складовими сегмента зовнішньої реклами. Скромні і компактні дорожні покажчики можуть розміститися на наявні опори там, де вже немає місця для великих конструкцій. Їх цільова аудиторія - водії. Довірливе ставлення до них дозволяє зосередити увагу і правильно зорієнтувати зацікавлених людей, навіть якщо ваша фірма знаходиться у віддаленому від дороги місці.
Серед переваг зовнішньої реклами виділяють:
· Високу частотність рекламного контакту в день;
· Хорошу видимість навіть на значній відстані;
· Можливість розміщення в місцях з великим пасажиропотоком;
· Яскравість і барвистість, оригінальність і значні розміри невимушено привертають увагу;
· Дешевої вид реклами в розрахунку на вартість рекламного контакту.
РА «Імпульс» пропонує розмістити зовнішню рекламу в Харкові в швидкі терміни з урахуванням всіх побажань і переваг.
__________________________________________________
Більш детальну інформацію Ви можете отримати у менеджера:
Марина Сарматицька: тел./вайбер 050-137-7-135; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.