Меню
Замовити дзвінок

пн-пт: 09:30-19:00
сб-нд: Вихідний

 

Інформаційні стенди Сітілайти 1,2х1,8 Скроли 2,3х3,4
informacionnue_standu sitilaytu 1.2х1.8 skrolu 2.3х3.4
Колони 1,2х3,6 Конструкції 4х3 Щити, призми 3х6
Колоны 12х36 konstrykcii 4х3 shitu prizmu 3х6
Щити в Харківській області Троли 4х3 Світлодіодний екран 10х4
shitu v Charkovskoy oblasty Троллы Экран 10х4
Світлодіодний екран 6х9,4 м Площини на Південному Вокзалі Дорожні покажчики
ЦУМ светодиодный экран аренда плоскостей на ЮЖД dorozhnue ykazateli
Кіоски мережі "АТТИКА" Холдери 2,87х0,7 Фенслайти
Сеть киосков Аттика Холдеры fenslaytu
Нестандартні конструкції ФЦ "King Fitness Maselskogo" Світлодіодні борди
nestandartnue konstrukcuu Реклама в Кинг svtodiodnue_ekranu

Приклади наших робіт:

BQ

Будь-який сучасний мегаполіс складно уявити без зовнішньої реклами. У Харкові першими з'явилися прості стенди, де розміщувалися великі друковані плакати, а тепер вулиці, автомобільні магістралі і перехрестя можуть здивувати своєю різноманітністю рекламних конструкцій. Останнє ноу-хау - світлодіодні екрани, зображення на яких привертає увагу всіх без винятку пішоходів. Ефективність розміщення реклами на щитах і інших носіях в вдало вибраних місцях підтверджується з року в рік. Секретом зовнішньої реклами є «ефект 3 секунд». Це той відрізок часу, за який залучається уваги автомобіліста або перехожого. Вибір саме цього способу інформування завжди буде вірним і єдино правильним.

Для великого кола великих компаній розміщення текстових і графічних постерів є найбільш результативним способом просування послуг і товарів. Пропонуємо звернути увагу на наступні види зовнішньої реклами:

· Білборди (бігборди), призматрони, що дозволяють підвищити лояльностьк бренду;

· Сітілайти, беклайти для швидкого залучення уваги потенційного клієнта;

 · Інформаційні стенди, розраховані на пішоходів всередині спальних районів або людей на зупинках;

 · Троли, відмінно справляються на дорогах;

 · Світлодіодні екрани зі стереозвуком, на яких можна розмістити відеоролик до 1 хвилини;

 · Фенслайти, що охоплюють відразу дві цільові аудиторії (пішохід і пасажир);

 · Брендмауери, які проглядаються з дальньої відстані.

Білборди і призматрони, які розташовуються уздовж дороги - це відмінно оглядає щит, який гарантує ефективність розміщеної реклами. Такого роду площині дозволяють в швидкі терміни ознайомити населення з новинкою, що з'явилася на ринку, або дізнатися про вигідні умови нових пропозицій фінансових установ.

Призматрони, що розміщують на своїх тригранник відразу три сюжету і, як правило, розташовані в найбільш затребуваних місцях з великим пасажиропотоком, посилюють вплив реклами за рахунок ефекту повертаються трехгранников.

У темний час доби буде в більш вигідному становищі і обов'язково запам'ятається перехожим і водіям світлова реклама (лайтбокси, беклайти, сітілайти).

Фенслайти є нестандартним і дуже популярним рекламним носієм, розбитим на декілька секцій. Одна сторона зацікавлює пішоходів, а інша добре оглядається для пасажирів автотранспорту. Досить помістити слоган, логотип або рекламне повідомлення, а інше зробить унікальна конструкція з підсвічуванням.

Величезне натягнуте полотно з рекламною інформацією (брендмауери) на глухій стіні будинку або будівлі вражає своїми розмірами і не залишається непоміченим. Як правило, брендмауери використовується для іміджевої реклами великих компаній, якщо є мета реалізувати нестандартні рішення.

Зовнішнє брендування транспорту і дорожні покажчики також є повноправними складовими сегмента зовнішньої реклами. Скромні і компактні дорожні покажчики можуть розміститися на наявні опори там, де вже немає місця для великих конструкцій. Їх цільова аудиторія - водії. Довірливе ставлення до них дозволяє зосередити увагу і правильно зорієнтувати зацікавлених людей, навіть якщо ваша фірма знаходиться у віддаленому від дороги місці.

Серед переваг зовнішньої реклами виділяють:

· Високу частотність рекламного контакту в день;

· Хорошу видимість навіть на значній відстані;

· Можливість розміщення в місцях з великим пасажиропотоком;

· Яскравість і барвистість, оригінальність і значні розміри невимушено привертають увагу;

· Дешевої вид реклами в розрахунку на вартість рекламного контакту.

РА «Імпульс» пропонує розмістити зовнішню рекламу в Харкові в швидкі терміни з урахуванням всіх побажань і переваг.

__________________________________________________

Більш детальну інформацію Ви можете отримати у менеджера:

Марина Сарматицька: тел./вайбер 050-137-7-135; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.