Меню
Замовити дзвінок

пн-пт: 09:30-19:00
сб-нд: Вихідний

У великих містах, де широкі дороги і наявність стовпів або спеціальних конструкцій на тротуарах дозволяють розтягнути рекламний банер поперек проїжджої частини, завжди використовують троли для подачі рекламної інформації. Тролл - це свого роду розтяжка (перетяжка) над дорогою рекламного полотна. Стандартний розмір розтяжки 5х1 м, іноді бувають 14х1 м і 12х1 м. Згідно рекомендацій і порад на троля не повинно бути багато інформації. Зміст рекламного послання повинні бути коротким, зрозумілим і легко запам'ятовується.

Одним з головних переваг тролів є їх хороший огляд. Розтяжки знаходяться в зоні видимості, як для водіїв транспортних засобів, так і для пішоходів, пасажирів. Двосторонні троли вигідні для підтримки іміджу компанії або бренду. Одним і тим же шляхом автомобілісти добираються на роботу вранці, і ввечері додому. З огляду на цю особливість доцільно розмістити рекламу з двох сторін тролів. Також можна зробити правильний вибір на користь того місця на дорозі, де дуже часто виникають автомобільні пробки. Невеликий простий в колії дозволить ефективно спрацювати рекламі, так як посеред дороги крім тролів нічого немає.

Матеріалом для виконання тролів є вінілове полотно, яке здатне витримати будь-які погодні умови і залишитися висіти на фіксованому місці. Надаючи полотну фігурного, Ви збільшуєте число контактів, так як на оригінальний дизайн обов'язково звернуть увагу. Виділіть свою рекламу на дорозі, і тоді нові замовники або клієнти не змусять себе довго чекати.

__________________________________________________

Більш детальну інформацію Ви можете отримати у менеджера:

Марина Сарматицька: тел./вайбер 050-137-7-135; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.