Меню
Замовити дзвінок

пн-пт: 09:30-19:00
сб-нд: Вихідний

Приклади наших робіт

О. Яроша ул.  из центра правый  Б О. Яроша ул.  из центра правый  Б б Привокзальная пл. - ст. м. Южный вокзал  фасад правый  А Привокзальная пл. - ст. м. Южный вокзал  фасад правый  А б
ПРИЗМА Маршала Жукова - Ак.Юрьева бул ПРИЗМА Маршала Жукова - Ак.Юрьева бул. 2 Ландау - Олимпийская в центр А1 Ландау - Олимпийская в центр А2
122А-Симферопольское шоссе-пос. Карачевка-ул.Харьковская-возле районного суда- в центр1 122А-Симферопольское шоссе-пос. Карачевка-ул.Харьковская-возле районного суда- в центр2 162А-Трасса Киев-Харьков-Довжанский 463 км возле АЗС ОККО и Лилия-в ст. Харькова1 162А-Трасса Киев-Харьков-Довжанский 463 км возле АЗС ОККО и Лилия-в ст. Харькова2

Найбільш затребувана і популярна зовнішня реклама в Харкові - це білборд (бігборд). Площина є щит 3х6 м (3х4, 4х8, 3х12). Значний розмір дозволяє побачити рекламу з великої відстані, що в свою чергу збільшує кількість контактів. Так як цільова аудиторія білборда - люди в рухомих автомобіля, то цей вид конструкції розміщується на перехрестях або уздовж доріг. Умовно білборди ділять на боку А і Б: А - коли конструкція стоїть праворуч по ходу руху, В - білборд розташований зліва дороги.

 Унікальним і містким рекламоносителем є призматрон (трівіжіни). Його розмір стандартного білборда готовий одночасно вмістити три рекламних поля. Тригранні сегменти, які складають основу призматрони, постійно обертаються і змінюють картинку для огляду. Такого роду перевтілення привертає увагу, тим самим збільшує кількість візуальних контактів. Розміщення реклами на даному рекламоносії дорожче в порівнянні зі статичним білбордами.

Нерідко зустрічаються конструкції з різним розташуванням площин. Для зручності в описі конфігурації рекламщики придумали невигадливі назви. «Чебурашка» - так називають бігборд, який має одну підставу-стовп і дві площини (3х6 м), спрямовані вліво і вправо. Оптимальним місцем розташування «чебурашки» є розділова смуга проїзної частини. Таким чином, максимально охоплюються транспортні потоки. «Прапорець» нагадує контур прапора і, як правило, нависає рекламної площиною над дорогою. «Птах» - клиноподібний бігборд нагадує крила птаха. Розмір рекламного поля - 3х6 м. Встановлюють «птицю» на розвилці доріг. «Острівцем» називають невелику частину пішохідної частини посеред дороги, де височить вдало розташований бігборд різної конфігурації.

 Розміщення зовнішньої реклами на бігборді дозволить збільшити кількість клієнтів і створить гідний імідж компанії. При більш тривалій рекламної кампанії Ви зможете оперативно змінювати сюжет (інформацію), залишаючись на обраної площині відповідно до затвердженого тимчасового періоду.

__________________________________________________

Більш детальну інформацію Ви можете отримати у менеджера:

Марина Сарматицька: тел./вайбер 050-137-7-135; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.