Робочий одяг
Force Pro | Section Pro | Impact Pro | Metal Pro | Solstice Pro |
Equinox Pro | Fusion Pro | Active Pro | Vital Pro | Zenith Pro |
Mission Pro | Worker Pro | Ranger Pro | Impulse Pro | Jupiter Pro |
Пропонуємо вишивку, термотрансфер, шовкографію на нашій і вашій одязі.
Останнім часом одним з обов'язкових деталей корпоративного стилю є брендування різної робочого одягу - футболки, куртки, бейсболки, жилети та інші вироби. Якісно виготовлена і стільнаярабочая одяг з фірмовим знаком бренду дозволить вигідно виділитися компанії на тлі великої кількості конкурентів, бути поміченою потенційними клієнтами і залишитися впізнаваною серед партнерів по бізнесу.
Які функції виконує робочий спецодяг
У багатьох сферах зайнятості співробітники просто не можуть обійтися без спеціального робочого одягу під час організації робочого процесу. Крім рекламної, робочий одяг виконує кілька важливих функцій, до них відносяться:
- Безпека співробітника. У деяких видах діяльність працівник повинен бути максимально захищений від несприятливих зовнішніх впливів - погодні фактори, шкідливі речовини, тому також багато видів робочого одягу мають водовідштовхувальні і вологостійкі властивості.
- Забезпечення зручності і свободи рухів співробітника під час роботи. Певні види робіт не потерплять дрес-код у вигляді джинс і футболок, в цих випадках потрібна спеціальна уніформа.
- Робочий одяг дозволяє створити більш презентабельний вигляд співробітнику. Вона безпосередньо впливає на продуктивність і імідж компанії.
- Саме уніформа дозволяє виділити із загальної маси людей і ідентифікувати співробітників певної компанії. Також забезпечення працівників спецодягом дозволяє підкреслити турботу керівництва про своїх співробітників.
Як наносять логотип на робочий одяг
Нанесення логотипу на робочий одяг - один із способів показати приналежність співробітників до певної компанії. Розмістивши логотип, можна збільшити престиж і підвищити імідж фірми. Виявивши фірмову символіку на робочому одязі, клієнт оцінить серйозність підходу до організації праці співробітників, що залишить позитивне враження про компанію. Також, якщо розмістити контактну інформацію організації, то робочий одяг стане прекрасним носієм реклами. Логотипи на робочий одяг можуть наноситися декількома методами:
Шовкографія - це трафаретний друк. Даний вид друку відрізняється невисокою ціною і швидким терміном виготовлення. Зображення може наноситися безпосередньо на одяг, або ж спочатку розташовуватися на проміжному носії, а після переводитися на тканину.
Термотрансфер один з найпопулярніших і недорогих способів нанесення логотипу. Основна перевага термотрансферного друку є те, що зображення можна нанести в будь-якому місці робочого одягу, на відміну від комп'ютерної вишивки, де враховується крій.
Комп'ютерна вишивка дорожчий варіант нанесення логотипу, але самий практичний і ефективний. Зображення, нанесене за цим методом, витримує багаторазові прання (що характерно для робочої уніформи), що не втрачає свій колір, за рахунок свого об'єму і рельєфу вишивка виглядає більш солідно.
Логотипи можуть розміщуватися в будь-якій частині уніформи - спина, рукав, нагрудну кишеню, у фронтальній частині на бейсболці. Багато комбінують всі ці види нанесення логотипу одночасно.
Агентство «Імпульс» виготовить робочу брендовану одяг в найкоротші терміни
Створити позитивне враження про компанії легко замовивши брендовану робочий одяг у рекламного агентства «Імпульс». В каталозі робочого одягу представлені різні варіанти - від бейсболки до робочих брюк. Дізнатися вартість виробів і проконсультуватися по виниклих питань можливо у менеджера рекламного агентства.
__________________________________________________
Більш детальну інформацію Ви можете отримати у менеджера:
Тетяна Шелест: вайбер 096-694-45-01; 095-194-18-08; 067-299-24-75 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.